marknads godis =)

Åhh, har haft så mycket sammandragningar dom senaste dagarna. Hoppas bebisen känner att det är dax nu, för det tycker JAG!
Satt och var lite smårädd när vi var på bion igår, tänk om vattnet skulle gå? Iofs hade jag inte tid att tänka på det då det började med att byxorna skavde och gjorde riktigt ont under magen så jag fick sitta med tummarna mellan magen och byxorna( undrar vad personen bredvid mig tänkte), sen fick jag så ont i ryggen som jag brukar få när jag sitter ner. Då brukar det hjälpa att ha ena handen knuten bakom ryggen, där det gör ont. Visst det hjälpte igår också, men efter ett tag fick jag ont högst upp på magen, under ena tutten ungefär(bebisen som har kul), då hjälper det att sitta och trycka ner lite med BÅDA händerna. D.V.S att jag kunde ju inte sitta med ena handen bakom ryggen. Som tur var var filmen inte jätte lång, det vet jag inte om jag hade orkat med! Men bra var den iaf :)

Det blev inte rättvik igår, var hem till mamma och bakade bullar istället. Lite synd att vara inne och baka när det är så fint väder ute, men bullarna började ta slut och man får ju passa på medans bebisen fortfarande är kvar i magen.
Blir nog rättvik idag iaf, måste ju köpa godis stänger :D

Have a great day!








♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: