Kläd fetich!

Vaknade igår och hade ont i halsen, när jag vaknade idag hade jag ont i halsen. Hoppas det går över under morgontimmarna som det gjorde igår...
Ev. ska vi till Borlänge idag. Han ska hjälpa sin systers kille, igen. Men med målning den här gången. Gissa om vi har många tjänster att "ta tillbaka" när vi köper hus sen :)
Får se om jag hänger på, känner mig nämnligen inte så sällskaplig just nu. Hade jag kunnat hade jag aldrig gått upp ur sängen på morgonen. Bara legat där tills bebisen kommer ut...

Hade väldigt starka sammandragningar igår, kom ganska ofta faktiskt och ibland fick jag molvärk i magen. Men under natten och nu på morgonen är allt som vanligt igen... Jag har ju iofs inte gjort så mycket mer än att öppnat ögonen idag så det kanske kommer tillbaka. Hur konstigt är det inte att man går runt och "längtar" efter sammandragningar och värkar? Går och "längtar" efter ont ont ont? Konstig man är :P

Jag har iaf kommit på ett sätt att få katten att sluta pipa som en tok när han gått till jobbet på morgonen/natten! Om jag väntar tills han börjar pipa, så fort jag reser mig ur sängen springen han ut i hallen och bakom stubben vi har där som dom har att klösa på. Han lägger sig på magen och ser jätte rädd ut! Då tar jag honom och lägger tillbaka han på hans byxor som ligger på sängen, kliar han lite på huvudet och sen ligger han där resten av natten... Jag tror att den katten har en kläd fetich för så fort det ligger kläder på sängen(eller golvet också för den delen) då vet vi att han ligger där och sover. Knäpp katt! :P



Ha en bra dag!
:)








♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: