Äntligen!

Igår var vi upp till lasarettet och knäppte kort till tidningen om det är någon som undrar. Tillslut har vi även bestämmt att det blir Robin som namn. Efter mycket om och men. Känns ju bra att vi har bestämmt det iaf :)

Idag kommer syster från skåne upp med familj för att träffa oss, speciellt lilla Robin kanske? Ska bli riktigt kul att träffas då det var förra sommaren vi träffades sist. När jag ganska precis fått veta att jag var gravid, men vi inte hade berättat för någon...

Jag ska passa på att äta lite frukost nu när han äntligen somnat efter mycket gnäll och skrik...


Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: