Vad händer idag då?

Som sagt, vad händer idag då?

Här kommer det nog inte hända så mycket. Han kommer och hämtar upp mig när han slutat så jag kan hämta upp böckerna jag beställt :)
Sen skulle det komma en kompis hit så ska dom kolla på ROCKY. Undrar vad jag ska göra under den tiden? Jajust de, jag kan ju sitta och läsa! Weiiii :)
 Hoppas bara att det är något att ha. Den boken jag köpte på Willys förrut ( en nannys dagbok) var inte så himla bra, den går väl att läsa. Men eftersom jag inte ens läst halva boken än så var den tydligen inte något för mig.

Vill boka tid för klippning och hårfärgning NU! Men jag vet inte riktigt om jag vill ha ljusare eller mörkare hår. Vad tycker du?
Så vet jag inte om jag ska klippa en frisyr eller om det får bli toppning bara. Jag vet, jag är en velpanna HAHAHAHA
Men jag vet isåfall inte VAD det ska vara för frisyr, det ska ju helst vara något som man inte behöver göra så mycket åt på morgonen... Snart kommer jag väl inte ha så mycket tid att fixa frisyren :)

Var in på Kenzas blogg nu på morgonen och man kan vinna en skinnjacka som hon har designat. Gissa om jag vill ha en sån! Skulle inte sitta helt fel!!

(bild från jofama)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: