tvätt tvätt tvätt

Snart dax att tvätta. Välbehövligt! Undrar hur det kommer gå när vi har en bebis här hemma och säkert kommer behöva tvätta oftare än nu... Får ju bara boka 2 tiden i månaden. Jaja, det ordnar sig säkert :)

Ska ner på stan sen. Kanske bokar en klipp/färgnings tid till imorgon eller kanske nästa vecka. Men jag har fortfarande inte bestämmt om jag ska klippa frisyr. Tror jag har bestämmt mig om färg iaf. Lite framsteg iaf :D

Inatt har jag sovit värst än värst! Så ont i ryggen oavsett hur jag ligger... Och jag är öm högst upp i magen, det gjorde också riktigt ont i natt. Kommer somna ståendes idag HAHA

Tror nog att vi ska fixa i sovrummet i helgen. Upp med hyllan till mamma och co. Sen fixa spjälsängen, hoppas det blir bra :)


                                                                                             ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: