Svar: NEJ!!

Fick brev från försäkringskassan idag! Men det står att dom inte ändrar det tidigare beslutet...! Jag blir så ARG !!
Det stog att jag är hänvisad till möjligheten att ta ut föräldrapenning före barnets födelse. Men föräldrapenningen vill jag juh spara tills bebisen har födds för att vara hemma då.
Ska ringa min barnmorska imorgon för att kanske få prata med läkaren om sjukskrivning. Men hon sa också att även om läkaren tycker att jag ska vara sjukskriven så är det försäkringskassan som bestämmer om jag får det eller inte... Det verkar ju inte som att dom är på min sida iaf så jag kommer säkert få jobba till vattnet går. Allt känns så jäkla värdelöst just nu!! Ingenting går som jag vill...Orkar inte hålla på med det här mer. Är så trött på sverige och systemet här. Kanske borde flytta till någon öde ö någonstans där man inte behöver bry sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset, håller på att ta hem seven pounds nu men den andra vet jag inte om det är något för mig. Jag gillar inte Clintan över huvudtaget haha

2009-03-19 @ 16:14:39 / URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: