Spoooky..!

Ena katten håller på att få fnatt här hemma tror jag... Går runt och piper för ingenting och han har ju ett sånt irriterande pip!! Usch..! Kan bero på spööööööket som håller på i hallen, ena lampan har blinkat till några gånger. Förrut när jag var i badrummet blinkade det till där också och i vardagsrummet för någon vecka sen blinkade blomlampan till några gånger också.
Förra heljen såg jag något som gick ut ur sovrummet när jag hade gått och lagt mig ( det var en "boll" som flög ut, eller vad man ska kalla det), men jag blev inte rädd alls, jag bara vände på mig och somnade HAHAHA för jag är sååå cool =D


När jag var i USA förrut lagade min syster en maträtt med paprika som var fylld med ris och säkert något mer. Det var så himla gott! Men när jag har frågat henne om receptet kommer hon inte ihåg det. Typiskt! Någon som har recept på något liknande??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: