Sova sova säng säng säng

Är ledig idag med, har varit ledig tis och ons också. Ganska skönt måste jag säga. Imorgon jobbar jag 7 till 12, sen ska vi till Ikea och köpa spjälsäng. Den här är det vi fastnade för:

 
Det går att ha ner ena sidan så när barnet är äldre kan den kliva ur själv, det är ju bra. Då kan man ju använda den lite längre :)

Så kanske det blir lite mer saker också, det brukar ju bli det när man åker dit :S
Får se om det kanske blir Lappens på väg dit, gott gott :)

Jag vet inte hur jag kommer orka gå upp 05:20 imorgon när jag har kunnat sova hur länge jag velat i över en vecka nu. Kommer du till mitt jobb imorgon och ser någon med RÖDA ögon så vet du att det är jag HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: