Say what?!

Var ju på föräldra gruppen igår, han var inte med för han tycker att det är onödigt. Är det något man undrar över så har vi ju massor med folk i släkten och bland vänner att fråga, men jag ville snarare gå dit för att se om det finns någon man kan umgås med sen när man är hemma med bebisen, så man har någon att ut och gå med blandannat... Men jag vet inte, första gången var det ju ingen som pratade med någon annan direkt. Fast det var rätt kul att dom 2 som bor nära mig ska ha den 4 maj och den 5 maj ( vi ska ju ha den 3 maj). Får se hur jag gör nästa gång... han ska nog iaf vara med när vi ska till förlossningen och BB för att kolla, det ska bli det roligaste!

I måndags fick jag så ont i magen igen, men inte samma sorts magvärk. Det var mer en stickande känsla, det kom efter frukosten men när jag kommit till barnmorskan hade det försvunnit(hon kollade urin prov men det visade ingenting). Sen när jag jobbade kom det tillbaka så jag tog ett äpple och satt mig bara och vilade lite så tillslut försvann det, meeeen det kom tillbaka igen under kvällen. Sen igår när jag var på f gruppen kom det tillbaka igen så jag åkte och tog en korv med bröd =) då vi skulle på visningen direkt efteråt. Sen fick vi vänta på mamma med co för vi skulle ut och äta med dom, så magvärken kom tillbaka. Hade varit hungrig ett tag då juh... Undrar vad det kan bero på??

Kommentarer
Postat av: Anonym

We looooove korv med bröd =)

2009-03-05 @ 13:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: