Nu du!

Var ju till läkaren imorse. Mamma var med som sällskap och stöd.
Läkaren gick med på sjukskrivning iaf, tur det. Annars vet jag inte vad jag skulle gjort! Nu är det bara upp till Försäkringskassan om dom går med på det. *håller tummarna*

Jag har knappt sovit något inatt heller, ligger inge bra alls och måste på toa stup i kvarten. Mamma sa att det syntes att jag var trött * thanks mom*

Det är ju föräldra möte idag, men jag orkar inte gå... Är ju som sagt trött och jag har ju redan varit ut en gång idag. Det får räcka :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Våra Bästa År :)
Jag och alla gamla tanter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: