Monday morning

Ställde klockan idag så jag skulle hinna få tag på barnmorskan på den tele tiden dom har. Min barnmorska skulle iaf ringa upp när hon inte var upptagen. RING RING RING :)

Har sovit så jäkla dåligt inatt, ont i ryggen och höften, har inte legat bra alls... Hoppas jag kan prata med någon läkare idag, vet inte hur jag ska kunna jobba. Så ont i ena benet nu också, vilka krämpor man har! HAHA

Blev lite shopping Karlstad. En body, en skallra, sängkläder och en tröja och byxor som hör ihop. Allt med FBK 's logga och så på.

Igår tog vi hem skötbordet + alla andra grejerna vi köpte av hans syster iaf. Får se när det blir upppackning :)

Kom igen RING RING RING nu då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: