Jobb jobb jobb

Jobbar idag fast jag skulle varit ledig. Men jag får skylla mig själv. Ska till Stockholm på lördag(skulle ha jobbat 2-12 då annars) och tror att vi ska åka runt 11 kanske. Nathalie (syster)och han ska på Metallica som spelar i globen. Jag, mamma och per ska... ja jag vet inte riktigt vad vi ska underhålla oss med så många timmar. Äta lär vi ju göra, men vi kan ju inte sitta och äta x antal timmar (då blir vi väl utkastade från resturangen). Någon som har förslag? Vet ju inte riktigt vad som är öppet fram till ca 22:00 heller.
Men iaf börjar 16:15 idag så jobbar Emma åt mig imorgon =) TX EMMA  =D
Det är ju en ganska dum tid att jobba då man annars brukar äta typ den tiden, får väl köpa någon frukt att sitta och gnaga på i kassan =D

Igår skulle hans bror hämta mig från jobbet, det är ju slutspel i elitserien nu och det kom över en kompis för att kolla. Meeeeeen som förra gången hans bor skulle hämta så glömde han bort mig ( Jag kände iofs det på mig, fast han skulle ställa klockan för att komma ihåg). Gick in på Willys och kikade lite, köpte en pocket bok för 25 kronor
 ( bild från bbb.se)
Får se om det är nå bra =)

Ha en bra fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar han har ju nästan sämre minne än dej ;).....Ses nästa vecka! ha så skoj i sthlm!

Kram

2009-03-06 @ 10:23:46
Postat av: Anonym

Tips för stockholm:Heron City i Kungens kurva,massa spel,bio,bowling...massa kul helt enkelt!

2009-03-06 @ 17:46:34 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: