Hmmmm

Var ju till barnmorskan igår. Allt såg jättebra ut och järnvärdet var mycket bättre nu. SUPER :)
Hon kollade även hur bebisen låg och han låg med huvudet neråt, han var inte fixerad men han låg ganska långt ner så hon trodde inte att det skulle dröja allt för lång tid :thumbup:

Efter det var jag och mamma ner på stan en liten sväng. Köpte lite strumpor, 1 par byxor, och ett set med en tröja och byxor( text: Born this Cute). Super sött! Kanske lägger in bilder senare :)
Sen fick jag så ont i sidan så jag åkte hem...

Riktigt ont i höften idag igen, så typiskt när det var lite bättre igår!

F. kassan skulle iaf ringa mig idag om min omprövan jag skickat in. Hoppas jag får det svaret jag vill ha...
Barnmorskan sa att om det inte blev någon ändring på beslutet så skulle jag ringa till henne så kanske jag kan bli sjukskriven istället. Jag menar, det här funkar ju inte riktigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår om du är hemma då! Jobbigt att ha ont. När var det beräkat till?



Jodå, med mig är det rätt bra, har lite ont i rygg och nacke, men jag vet inte varför. Hmm, går nog över snart! :)

Men annars är det fint!

Kram

2009-03-17 @ 08:50:13 / URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: