Dryg natt!

Det började igår när jag kom hem från tandläkaren, huvudvärk! Men det började lite försiktigt och blev värre och värre under dagen/kvällen. Så tillslut gick jag och la mig lite efter 20:00, varje gång jag vaknat inatt har huvudvärken suttit kvar där. Självklart har jag fått springa på toa 70,11 gånger också. Men när jag vaknade runt 08:30 imorse kändes det ganska bra, känns lite som att det kan komma tillbaka men jag håller tummarna =)

Precis innan jag vaknade imorse drömde jag att jag hade blödig lite och medans jag stog där på toan så gick vattnet, det blev en riktig "splasch" så han hörde till v. rummet. Då blev han riktigt nervös! Jag ringde till förlossningen men eftersom jag inte hade nå värkar tyckte dom att jag skulle ut och gå lite. Dom verkade inte bry sig att jag "bara" var i vecka 32.
Det kom ingen bebis i drömmen iaf! Men den lille i magen har levt röjan i magen inatt, efter varje gång jag varit upp på toa...

Får se om jag går på f. gruppen idag, kommer värken tillbaka stannar jag hemma. Mamma ville att jag skulle komma och baka bullar där uppe idag, frågan är hur jag ska komma dit. Bussarna går 1 gång i timmen, dit, men den tiden har dom nog slutat gå hemåt... Får se hur jag gör =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: