Vilket efternamn?

Idag ska vi iväg till BVC på vägning och mätning av Robin. Undrar hur mycket han väger nu :)

Jag badade honom idag själv för första gången, det gick ganska bra. Badkaret var lite tungt att bära till köksbordet, men det gick iaf utan att spilla massa vatten på vägen HAHA

FaluKalaset börjar idag, vi brukar alltid vara ner och kolla någon av dagarna. Vi får se hur det blir det här året. Det känns ju inte så lockande att åka ner på stan och trängas med barnvagnen. Men så är det inte så kul att bara sitta hemma heller så vi får se vad som lockar mest...

Robin har varit ganska jobbig inatt, eller inatt kanske man inte ska säga, på morgonen efter 4 när han gått till jobbet... Provade med nappen över 1 timme men han spottar ju bara ut den så jag får sova 5 minuter innan han börjar gnälla igen, sen runt 7,8 la jag över honom i vår säng men det hjälpte ju inte alls. Tillslut blev jag så trött så vi gick upp, men jag skulle behöva tändstickor till ögonen så dom håller sig uppe.

Vi har lite svårt att bestämma oss för vilket efternamn Robin ska ha. Frågan är vilket efternamn som passar bäst till namnet Robin. Vet inte. Men det är ju inte många som heter som jag i efternamn så jag skulle vilja "föra det vidare", men jag vet inte om det är det som passar bäst... Åhhh jag vet inte. Inte får jag någon hjälp av honom heller, det spelar ingen roll för honom säger han.... Thanks :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det inte spelar nån roll för hnm, så tycker jag att du ska ta ditt efternamn :)

Kram

2009-06-07 @ 12:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: