Salvation

Nu sitter jag här hemma ensam igen... Eller... jag är ju inte ensam, jag har ju Robin och kissarna också hemma. Han ska på bio ikväll och kolla på Terminator Salvation. Inte speciellt avundsjuk, det är inte direkt någon film jag känner att jag måste se på bio. Kan ju se den sen om han köper den...

Nu har Robin sovit flera timmar i vagnen och som vanligt när jag tänkte skriva lite så vaknar han. Så fort jag tänkte ha lite "egentid" så vaknar han... Men han är ju så söt så det gör inget :)

Vad händer i helgen då?








Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du ha besök nästa vecka? =)

2009-06-05 @ 18:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: