så fint!

Igår kom boken med bilderna som min systerns man tog på oss(mig,han och Robin) när Robin var 20 dagar gammal. Fina bilder!! Nu står den boken i bokhyllan for everybody to see. Fick också en skiva med bilderna + några fler bilder på. Funderar på om jag ska visa en bild här..?? Vad tycker du?

Inatt var Robin exemplarisk(?). La honom runt 22 som vanligt och han ville inte ha mat förrän runt 03:30. Riktigt skönt med runt 5 timmars sammanhängande sömn. Det har ju inte hänt på flera veckor...
Nu början han vakna upp i vagnen så jag ska väl ta upp honom :)

Höres! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi vill se bilder!

2009-06-25 @ 14:36:05 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: