Pigg??

Det känns som att jag sovit ganska mycket inatt, men det har jag inte. Inte mer än jag brukar sova iaf... När han vaknade runt 4:30 imorse var jag hur pigg som helst så jag satt i sängen och läste tidningen medans han låg och filosiferade. Sen när han somnade om efter lite mat så var jag dum nog att också somna om, för nästa gång jag vaknade var jag ju hur trött som helst! Jaja, kanske får man lite sömn i soffan under dagen? Hoppas
Jag satt och räknade igenom hur många timmar Robin sover under ett dygn och det blev bara 10 timmar och 40 min.... Brukar dom inte säga att bebisar sover ca 16 timmar/dygn?? Inte vår lilla grabb iaf, det finns ju såååå mycket att se så varför ska man sova??

Idag kommer iaf syster och familj från USA! Ska bli kul att se dom igen, var ju förra sommaren sist vi träffades och nu är hon ju med barn också! Ska bli roligt att se hennes mage växa under dom 2 månader dom ska vara "hemma".

                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: