man får ju passa på

Var ute och gick ungefär 1 timme igår. Skönt var det, men tyvärr vaknade Robin när jag började närma mig affären och väl inne så började han skrika. Träffade syster utanför och när jag sen gick hem så var det GALLSKRIK hela vägen . Mindre roligt! När vi kom hem fick han mat och då var allt bra igen :)

På kvällen var vi hem till ett par kompisar på fest (nää vi drack inte) och grillning. Gott gott :) Åkte hem vid 20:00 (när alla började bli lite för fulla)för att inte bryta rutinen vi fått nu, men Robin somnade vid 21 istället för 22...  Vaknade lite innan 01:00 och ville ha mat(då hade jag precis gått och lagt mig) och sen igen vid 04 ca. Gick upp 8:30 ungefär. Trött som ett svin. Hoppas på lite sömn i soffan under dagen, annars kommer jag lägga mig TIDIGT ikväll kan jag lova.


Får se om det blir promenad idag igen, det är ju riktigt fint väder idag iaf. Man får ju passa på :D


                                                                                                   ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det var kul, fram tills det spårade ur...några som drack en anning för mycket.

Kul att ni kunde komma =)

Blev det någon promenad idag?

Kram

2009-06-21 @ 21:09:44 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu...massa folk kom när typ festen var över, skulle komma 2 personer, men kom 2 bilar...en som spydde osv...

Så det blev promenad där...ja å Peter var ut och gick igår kväll vid 22, det var lite kallt men skönt ändå!Vilket väder man vaknade till idag då...får se hur länge det håller i sig...Kram

2009-06-22 @ 10:29:31 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: