jordgubbs kilon

Var ju till mamma och co igår för att grilla och äta tårta med jordgubbar. Men jag kan inte äta jordgubbar för då får Robin röda märken på sig. Så jäkla typiskt! När det väl är sommar och man kan äta jordgubbar som inte är frysta så ammar man... Jag får väl äta extra många nästa sommar istället :)


                                            ♥

Igår började jag göra lite situps(20x5) och "kissande hunden"(10x5 / ben), ska göra det varje dag hade jag tänkt... Nu ska jag bli av med extra kilorna från graviditeten. Nästa vecka ska det ju bli bättre väder också, då kan jag börja ut och gå lite mer... Hade lite träningsvärk i benen när jag vaknade nu på morgonen. Tur att det inte är allt för många kilon som ska bort, sen gör det ju inget om det försvinner något extra kilo också :)


Robin sov ännu bättre inatt så när klockan var 7 var jag någelunda pigg så vi gick upp och kollade på Lilla Huset på Prärien. Det kollade jag på jämt när jag var liten! Vilken nostalgitripp HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: