Helt otroligt!

Både igår och natten till idag har Robin sovit hur bra som helst! La honom runt 22 som vanligt och han vaknade inte förrän 04:30 inatt och ville ha mat... Helt otroligt! :) Sen sov han 2 timmar till så när klockan sen var runt 7 och han fått mat igen och somnat gick jag upp, jag var ju ganska så pigg då. Hade jag somnat om skulle jag bara varit så himla trött när jag väl vaknade igen.

Idag ska vi till Borlänge och grilla med hans syster och bror med familjer sen ska han på bio och se Transformers. Jag vill också se! Tyvärr går ju inte det... Jaja, jag får väl se den sen när den kommer ut på hyr dvd antar jag, eller om han köper den. Funderar på att ut och gå lite idag, men isåfall innan det blir alltför varmt ute ifall han inte vill ligga i vagnen och jag måste bära honom. Vi får se :)

Vad händer idag/ i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: