Första gången, igen :)

Idag var det första gången jag åkte buss med Robin. Var lite nervös, men det hade jag ju verkligen inte behövt. Det gick hur bra som helst, han sov ju hela vägen även fast det var en tant som dunkade sin rullator in i vagnen jag vet inte hur många gången när hon skulle gå ur bussen. Va sjutton, det ligger en liten bebis i vagnen, lite försiktig kan man väl vara?? Tur att han inte är lättväckt, annars hade hon fått försöka få honom att somna igen.
Var iaf ner på stan och fikade med Emma, trevligt trevligt :) Skönt att komma ut och göra lite annat någon gång... Sen åkte vi upp till Puttbo(Tuttbo) för att tvätta lite och så åt jag lite god mat (ungsstekt sill).
Han sitter och kollar på fotboll nu, så jag fick lite tid vid datorn. Nice:)

Imorse vaknade Robin runt 4 och efter det ville han inte sova förrän vi gick upp runt 7. Så fort jag gav han nappen så spottade han ur den och skrek. Ibland gick det en halvtimme innan han skrek, så jag hade precis somnat om. Tillslut blev jag så trött på det så vi gick upp. Självklart så somnar han då. Jaja som jag skrivit förrut så kan jag inte vara sur på honom allt för länge, tur är väl det :)

Nu ska jag kika runt på nätet lite innan han vill ha mat igen :D

Ses!                                                                           ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: