dagens uppdatering med bild

Idag har Robin varit riktigt gnällig och det har tagit många försök för att få han att somna i vagnen, så fort jag lagt ner honom har han vaknat. Men inte kan man bli arg på honom för det, så fort man ser honom försvinner det onda humöret och jag bara smälter. Hoppas det blir bättre när han blir äldre för annars kommer han kunna manipulera(stavas?) mig ganska bra :)
Det finns så mycket som behöver göras hemma, men samtidigt känner jag att jag ORKAR inte just nu... Känner mig riktigt seg idag skulle vilja dra täcket över huvudet idag och bara sova, men det funkar ju inte riktigt...
Bjuder på en bild idag:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Charmtroll ;) Passa på att sov tillsammans med honom när han sover, allt annat kan vänta! Viktigast är att man får vila så man orkar med. Melker har sovit hela nätterna från början, han vaknar och får mat 2 ggr men somnar snabbt om igen. Började lägga honom vid 19-tiden för ett par veckor sedan då vi insåg att gnället på kvällarna var övertrötthet. Han sover som mest 5 timmar mellan matningarna, dock äter han 1 g/tim när han är vaken. Det där med tröttheten på nätterna känner jag igen, lilleman äter ca 30 min och det är många gånger men håller på att somna under den tiden!



Melker är mest lik sin pappa tror jag, dock säger de som vet att han liknar mig runt ögonen. Vi har delat upp föräldraledigheten så att jag börjar jobba i januari, ska börja ett nytt jobb då annars hade jag ev varit hemma längre. N kommer att vara hemma till aug/sept då vi skolar in på dagis. Ev tar jag sista tiden för att kunna vara med på inskolningen. Hur kommer ni att göra? Kram

2009-06-02 @ 14:12:46 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

I dag pa jobbet hade vi en liten bebis pa 4 veckor(pojke)och da tankte jag sa klart pa Robin! Jag fick halla honom en bra stund och det var sa mysigt!

/Syrran med ett C

2009-06-02 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: