bikini rutin

Idag har jag varit på efterkontroll på lasarettet. Allt såg så bra ut så. Bra det :) Systern min följde med och höll koll på Robin under tiden, sen åkte vi och handlade inför morgondagen. Vad händer imorgon då? Vi ska upp till mamma och co och grilla lite, självklart blir det sill och färskpotatis också :)

Jag beställde en bikini från nelly.se idag:
                                                                           
                                                                              Waterfall Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COM
                                                                                          Skit snygg tycker jag :D


Jag tror att vi börjar få lite rutiner med Robin nu iaf.  Dom 2 senaste dagarna har jag lagt honom vid 22 och han har inte vaknat för mat förrän vid 2, halv 3. SKÖNT! Men jag kanske ska säga: peppar peppar. Det är ju inte säkert att det fortsätter så, hoppas kan man ju alltid göra...





                                                                 TREVLIG MIDSOMMAR!!!      ♥     

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaah, jag kollade oxå på den bikinin ;D fetttsnygg! (:

2009-06-18 @ 23:03:09 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: