väx upp!

Idag ska vi till BVC. Det var ca 5 veckor sen vi var där eftersom hon hade semester men nu är hon tillbaka och vi ska äntligen dit för att se hur mycket han har växt. Ska bli kul att se!

Härrondagen när lillen låg i babygymmet som han brukar göra såg jag hur han höll på att slå på det ena spöket som han tycker bäst om =) Nästa gång jag kollade dit tyckte jag att det såg så konstigt ut... Han hade fått tag i spöket och dragit loss den så den låg vid hans fötter. Stark kille =) Han kommer att bli som Magnus Samuelsson när han blir stor HAHA

Jag somnade i sängen igår när jag skulle natta Robin sen när klockan var 21:45 kom han in och väckte mig så jag kunde göra mig ordning för natten... Han verkade vara lite irriterad på mig för att jag somnade men det blir så när man inte sovit en bra natt på snart 3 månader... Jaja shit happens





Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihihi Rolig att du har en blogg. Ja du, sova får du nog göra när Robin är runt 4,5,6 år. Jag hade precis börjat sova bra nu innan Ellen kom!Men det är dom värd, dom små Älsklingarna.



Ska ni köpa Hus? =)



//kram Jenny

2009-07-28 @ 11:38:24 / URL: http://jemmas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Spännande att se hur stor han har blivit, du måste rapportera sen ;) Och den där mannen kan ju själv prova att sova så lite som du gör innan han blir sur! Kramar i massor

2009-07-28 @ 14:27:53 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: