Shopping med killarna?

Igår var vi hem till syster på lite mat. Super gott med baconinlindad kyckling och pasta. Tyvärr fick jag stå och kolla på när dom andra åt för Robin ville inte sova i vagnen...

Vi ska åka till Valbo imorgon har vi bestämmt, men ingen av killarna ville med. Undrar varför?
Jag hade tänkt att kolla efter skor till bröllopet vi ska på och så skulle jag vilja ha en till amningsbh. Men vi får se hur det blir...

Sötnosen var så trött nu på morgonen, han somnade medans han kliade sig i ögonen(gnuggade händerna mot ögonen som alla trötta barn gör), men så fort han somnat åkte ju händerna ner och han vaknade. Så upprepades det några gånger till han kom på att det kanske var en bättre idé att inte göra så :D

Kände i munnen på honom nu på morgonen, det känns som att det inte dröjer länge innan det händer något där iaf. Vi kan ju hoppas att det dröjer men antagligen kommer det en tandsing snart... Inte undra på att han är lite gnällig och tuggar på handen. Min fina lilla pojk :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är det som kallas learning by doing... Melker har dock fortfarade inte lärt sig att man inte kan ha tummen och nappen i samtidigt vilket gör honom mycket frustrerad. Kram

2009-07-19 @ 12:17:46 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Blev 4 sorters muffins, bullarna får bakas nästa helg ... Hittade du något fint? Kram

2009-07-19 @ 20:17:46 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: