sömn tack!

Jag är så trött så jag tror jag dör! Gick och la mig runt 22:30 igår, vaknade några gånger under natten och gav Robin nappen men han ville inte ha mat förrän runt 4, efter det har jag bara legat och små slumrat, för han har gnessat och spottat ur nappen och sen börjat gnälla för att han inte har nappen. Nu ligger han och är jätteglad i babygymmet. Synd att mamma inte är så glad just nu, lite avundsjuk på han som ligger och sover skönt i sängen och kommer att göra det i x antal timmar till...........

Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte alltid latt att vara mamma...jag ser inte fram emot somnlosa natter!

2009-07-21 @ 08:55:25
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Det första jag gör på morgonen är att kolla vad klockan är. Sen direkt in på toaletten och kissa och sen in i duschen.

Allt bra med dig idag?

2009-07-21 @ 11:25:25 / URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jo det är helt okej, va gör du då`?

2009-07-21 @ 14:11:27 / URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Emma =)

fram med pumpen och ta en välförtjänt sovmorgon i morgon!!!! =)

2009-07-21 @ 14:45:03
Postat av: Jenny

Håller med Emma! Tänker på både ditt och Robins bästa, om inte då får sova är risken stor att det påverkar mjölken! Kram

2009-07-21 @ 16:00:52 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: