roligt inlägg

Igår när jag vaknade av att Robin ville ha mat runt 5 tror jag klockan var så lade jag honom vid bröstet. Det nästa jag kommer ihåg är att jag kollar ner och han ligger och sover med huvudet typ vid min hals, d.v.s att jag har lagt upp honom där. Hoppas han fick äta klart bara :D Shit, måste ju varit riktigt trött om jag somnade så fort och höll på att flytta honom i sömnen. Lite läskigt är det ju när man inte vet vad man gör...
Idag höll jag mig vaken iaf när han fick mat runt 4, tyvärr höll han sig också vaken, låg och gnessade och sparkade när jag la ner  honom i vagnen igen, nappen spottade han bara ur också. Runt 6 fick han mat igen och då märkte jag att han hade lite svårt att andas genom näsan(mycket snor). Inte undra på att han inte ville sova! Nu är det fixat iaf och han ligger och sover bredvid mig här i soffan. Lill skiten :)

Vet inte vad mer jag ska skriva då inte inte hänt så mycket på några dagar så håll tillgodo med det här roliga inlägget :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du söker på google så ska det finnas fler. Det vi var på ligger i Norrköping! kramis

2009-07-09 @ 13:00:57 / URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej,tack för tipset:)

2009-07-09 @ 13:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: