Nu kan jag berätta =)

VI SKA FLYTTA TILL HUS!!

Det ska bli såååå underbart så det är inte sant...!

1:a tillträdesdagen är den 1 September men eftersom vi har 3 månader uppsägningstid så har vi 2 månader på oss (läs: HAN) att renovera. Det är ju egentligen inte så mycket jag kan göra då nästan allt måste fixas i huset. Men måla väggarna borde jag väl klara av? Får passa på när Robin sover=)
Det är väldigt nära både dagis och skola och inte är det långt till varken hans eller mitt jobb heller. Gångavstånd till hans och cykelavstånd till mitt...
Som sagt det ska bli så himla skönt att få komma till hus. Jag trodde knappt det var sant när vi vann budgivningen. Det har ju alltid skitit sig förrut, men den här gången var det meningen att vi skulle vinna HAHA





Idag åker vi till Stockholm, ska ju på bröllop där imorgon så inatt ska vi sova hos morbror i Norrtälje. Dom andra som åker med ska sova där i  2 nätter men vi 3 åker hem efter bröllopet imorgon kväll. Borta bra men hemma bäst =) Ska bli kul att få klä upp sig och fixa hår och smink m.m. Det var länge sen jag gjorde det nu. Hoppas att Robin kommer att vara på sitt bästa humör bara, inte så kul annars när man inte kan gå därifrån(bröllopet är på en båt). Men nu ska vi tänka positivt. Det kommer att gå jättebra!

Lillprinsen sover ju i sin spjälsäng varje natt nu, men han tycker inte om att ligga rakt i sängen, neeeejdå, han ligger nästan diagonalt. Hade han fått plats att göra det hade han gjort det =D

Nepp nu ligger han här bredvid mig och är hungig så over and out


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Ja hade redan räknat ut att ni köpt hus, men igår när jag såg er lägenhet på kopparstaden visste ja...va kul att ni vann budgivningen. Är det där huset ni tittade på sist? hur mycket steg de i budgivning då?



kram

2009-07-31 @ 07:17:54 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis igen! Får bli fikadate hos dig när ni kommit i ordning. Angående spjälsängen har vi gjort så att vi lagt en kudde längst ner och en filt på ena sidan för att göra den mindre. Melker snurrade oxå på sidan och blev tokarg när han "satt fast", nu funkar det bättre. Kram

2009-07-31 @ 19:13:57 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: