Får inte!

Nää som du kanske märkte blev det inte att jag berättade igår heller.... Sambon tyckte att jag skulle vänta lite så jag väntar lite. Nästa vecka borde jag kunna berätta iaf, hoppas jag. Riktigt svårt att inte säga något!

Ikväll blir jag och Robin själva igen. Han ska jobba med sin syster kille inatt och åker väl runt 16:30 kanske, om det är bra väder blir det kanske en promenad med lillfis :)
Kommer nog bli en tidig kväll för mig idag, kanske inte riktigt vid 21 när Robin ska sova men inte kommer det dröja länge efter det innan jag ligger och snarkar HAHA

Knäppte kort på mig, pappa och syster Camilla igår. Vet inte riktigt om jag skulle gjort det. Shit va bred jag ser ut att vara! Usch, vill inte se kort på mig som jag ser ut just nu. Så håll kamerorna borta! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bea,jag lovar,det ar bara som det ser ut pa bilden!! Du ser jattefin ut!Sa du far allt rakna med fler bilder!!

2009-07-25 @ 08:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: