Det går framåt

Nu för tiden när lilla Robin ligger i babygymmet gör han det för att slå och försöka få tag på sina polare som sitter där ovanför honom. För  2 dagar sen fick han också tag på den närmaste så nu börjas det väl greppa saker mer och mer. Tror även att han börjar få tänder redan, han är lite vit på nedersta tandraden och han håller på och "biter" sig själv i handen ganska ofta d.v.s att det kliar nog... 2 ½ månad ca och börjar få tänder redan...

Var ute på en 2 timmars promenad igår med Emma, riktigt trevligt!

Nu ska jag ta och ge honom lite mjölk, han har hicka och det brukar ju gå över då...

Ses!

Uppdatering:

Hann knappt visa bröstet för honom förrän han somnade och hickan försvann :) Så nu sover han i vagnen och jag kollar på Lilla Huset på Prärien


Kommentarer
Postat av: Jenny

Attans jag missade lilla huset idag! Visst är det häftigt när de blir med medvetna och kan ta tag i saker, Melker har några favoritleksaker som han greppar och gillar att tugga på. Kanske tänder på gång, tidigt! Hoppas att det dröjer ett tag innan lilleman får några. Brukar passa på att baka när N är hemma. Oftast nöjer sig Melker med att sitta i babysittern om han får vara med men det är skönt att N kan ta ta honom när han inte nöer sig mer. Kram

2009-07-18 @ 10:18:21 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Emma =)

det var riktigt nice, det får vi göra om efter mina två jobb veckor!Kram

2009-07-18 @ 12:11:38
Postat av: Linda

Yes allt är jättebra. Allt bra med er då? Går bra med lilla sötnosen?

2009-07-18 @ 13:13:15 / URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: