4 timmars sömn!

Jag är så trött!
Vi var och bowlade igår, det gick väl sådär. Sen kom vi på att ljudet kanske inte är så bra för Robin så jag tog honom och gick runt, gav han lite mat och så. Sen åkte vi förbi Maxi och hyrde film, Changeling var den vi hann kolla på. Den var bra, hemsk men bra... När filmen var slut var klockan lite efter 01:00, jag gav lill skiten lite mat så jag somnade nog inte förrän klockan var lite innan 02:00. Lite innan 04 vaknade Robin och ville ha mat, då somnade jag med honom igen på bröstet, vaknade runt 06 och la tillbaka honom i vagnen. Men vill han sova? Nope! När jag satt bredvid vagnen och gav han nappen ifall att han ville sova så började jag drömma, SITTANDES! då är man trött :D Men så har jag ju bara sovit runt 4 timmar inatt. Shit känner att jag måste sova ut snart, känner mig helt jäkla utmattad, ögonen är nere i knävecken känns det som...
Nu ligger han och jollrar bredvid mig här i soffan och vill INTE sova... Men det vill mamma. Ska iaf ut på en promenad runt 11 idag med Emma :) Kan behöva lite friskluft om jag ska kunna hålla mig vaken idag.

Vi ska ner och prata med vår bank gubbe idag, hoppas att allt går som vi vill :)

Ha en bra dag !♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare! Inte kul när man inte får sova ordentligt på nätterna. De där korta sovstunderna på dagarna brukar ju tyvärr bara göra att man blir ändå tröttare ... Allt bra annars? Kram

2009-07-17 @ 22:02:54 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: