Vad ska man säga?

Nu har vi plockat undan julen iaf, skönt! Men snart blir det att packa ner allt annat eftersom vi måste flytta innan bebisen kommer... Men vi har inte hittat en specifik lägenhet än, fast där vi letar finns det runt 10 lägenheter lediga, JÄMT! Så det ska nog inte vara något problem =)

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skiva om... Men jag vaknade så tidigt idag, bussen går inte förrän 11:15 och jag vaknade runt 7:30. Så jag hamnade här =) Jag har förresten läst klart boken jag började med i Torsdags! Den var riktigt bra!! Nu ska Nathalie och mamma låna den =) Fick låna 2 böcker av Emma som jag ska ta och börja läsa nu, har blivit en riktigt bok nörd =D

Inventering på jobbet idag, jobbigt när båda cheferna är där, men jag vet ju redan vad jag ska göra så det ska nog vara ganska lugnt =)

Ha en bra dag!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: