Ultraljud

                                       (fötterna på bebisen)

                                        (klickbar)
                                        
                                       (kollar rätt in i kameran)

Lånade hans mobil och knäppte på korten från ultraljudet, det funkade då iaf, även om det kanske inte är jättebra kvalité...

Hursomhelst så gick jag på små blåa moln hela dagen på jobbet igår, hans syster blev nänligen 2 barns mamma igår till en pojke som ska heta Lukas =) så jag hoppas, hoppas, hoppas att vi får åka upp dit och hälsa på idag! Vill ju gulla lite =D Åhh, blir så glad när jag tänker på det =)

Vi var upp på Maxi efter jobbet igår för att storhandla, vi hade nästan ingenting hemma. Vi har ju självscanning där, men bara för att vi för en gångs skull handlade riktigt mycket så blev det ju avstämning så det var bara att se glad ut och packa upp allt igen, så himla typiskt!
hmmm, nu är jag sugen på dill chips också! Kan ju vara dax för frukost =)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: