såååå mysigt!

Vi var iaf upp på lasarettet idag och träffade lille Lukas, så söööt =) Fick tillochmed hålla honom ett tag, snart är det ju dax för mig också... Sen när han kom över i farmors famn så började han skrika, jag tror absolut på att det är för att han saknade mig HAHAHAHA Hoppas det kommer gå bra med stora syster som är lite över ett år bara, för hon började ju också gråta när han gjorde det ( uppmärksamhet eller?)

Sitter i vardagsrummet och nördar, sitter några kompisar till honom i köket och spelar Risk, meeeen det är inget för mig känner jag. Så finns det ju inget att kolla på på tv heller. Nu har vi fått Comedy Central iaf och just nu är det Chris Rock som står på sen, men han var faktiskt inte speciellt rolig( det såg iofs ut som det var några år sen)...

Imorgon ska det tvättas, kul kul not...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inget att göra och jag har redan läst alla bloggar jag brukar läsa 3 gånger idag, men det var inte så mycket nytt att läsa. Jag skulle ju kunna gå och lägga mig, är ju ganska trött men det är ju faktiskt Lördag så lite längre borde jag väl kunna hålla mig vaken??
På tal om det förresten! Jag har precis läst ut När jag hör din röst som handlar om Vampyren Edward och Bella ( den 2:a boken).Jag satt i sängen och läste när jag skulle sova, det skulle jag inte gjort kan jag säga! På natten drömde jag att jag såg massor med röda blixtar som kom närmare och närmare mig i sängen, jag blev så j*kla rädd så jag SKREK rätt ut och gömde mig under täcket! Skrek nog kanske högt också för jag väckte honom så han undrade vad jag höll på mig =) Sen när han låg och höll om mig kände jag hur hjärtat slog dubbelt så fort, shit va rädd jag måste blivit! Får sluta läsa såna böcker så nära säng gång =D

Imorgon kanske jag lägger in en bild på lille Lukas =)

Kram och Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: