massor

Fick veta idag att det är en till tjej på jobbet som ska ha barn =) Så i sommar/höst kommer vi vara 3 stycken (vi är totalt 8 stycken som jobbar där) som är hemma samtidigt p.g.a graviditet eller nyss fått barn... Riktigt roligt för henne iaf =)

Min mage den bara växer och växer iaf, börjar ta i när jag sitter i kassan så om det kommer någon kund som lägger pengarna läääängst bort istället för i mina händer så kommer jag knappt åt dom =D HAHA
Nu har den första kunden frågat mig om jag är gravid iaf, jobb tröjan är ju så stor så det har ju dröjt några månader =) Iofs så är det kanske ingen som vågat fråga heller ifall det inte skulle stämma =D -Vaddå, ser jag tjock ut eller??
Revbenen börjar också ta i nu ibland, så jag måste nästan sitta med ryggen böjd bakåt för att det inte ska göra ont i revbenen, men då får jag ju ont i ryggen istället. Så vad ska man göra? På sista tiden har jag märkt att jag har blivit så himla anfådd även om jag bara sitter eller ligger i soffan, så på jobbet idag när jag gick runt ganska mycket blev det riktigt jobbigt, kändes som att jag inte fick så mycket luft i lungorna som jag skulle velat. Meeeen, det är som det är och det kommer ju gå över om några månader =D Jag får stå ut tills dess...

Det blir nog sängen för oss här hemma snart, han ligger i soffan bredvid och sover (försöker hålla ögonen öppna, men det går inte så bra =D ) och jag är ju nästan jämt trött så jag har inget emot att lägga mig i den sköna sängen...Frågan blir bara när jag vaknar imorgon bitti då, alldeles för tidigt antagligen!

Kram och God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar va bebisar det blir haha =) ojojoj...kram

2009-01-18 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: