Förlåt!

Var ner på stan igår och fikade med Sara och Emma och drack den varma chokladen igen *mmmm*  Men jag måste nog också säga förlåt, jag tjuvstartade och åt semla fast man inte får äta det såhär tidigt. Men det var ju så gott =D Eller hur Emma HAHA
                                                        

Sen fick jag ett ryck! Jag hade tänkt spara presentkortet jag fick för att klippa och färga håret för att ta det i Mars/April någongång, men jag klarar INTE av att vänta så länge med att klippa håret! Så idag ska jag ner och bli klippt, ska bli så himla skönt! Sist jag klippt mig var i Augusti och det var en av mina kära systrar som gjorde det innan vi åkte till Egypten, så man kan ju säga att det absolut är dax nu =D


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

It was soooooo gooood =)

2009-01-16 @ 11:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: