ett steg närmare...

Härromdagen köpte vi iaf en barnbilstol, så nu är det klart! Skönt måste jag säga. Men vi har ju fortfarande spjälsängen kvar, men jag tror att jag är ganska kräsen. Har kollat på Ikea men jag tycker inte att dom är nå speciella. Skulle helst vilja ha en med någon sol, teddybjörnar eller något liknande vid huvudändan. Dom flesta ser ju likadana ut, tråkigt tycker jag! Kanske borde bygga en säng själv?? Det hade varit lite coolt! Men... det är ju bara det att jag inte är nå händig, så den skulle nog inte se så bra ut ändå =D

Hoppas att jag får svar från f kassan snart om jag får havandeskapspenning, det skulle ju inte sitta helt fel. Börjar bli jobbigare och jobbigare att sitta i kassan och då är det ändå det som är lättast att göra... Ont i ryggen då och då under dagen är ju inte heller så kul. Magen tar i och är i vägen( och då är jag ju inte jätte stor än, men det är påväg). Frågan är bara hur jag ska kunna jobba 4 veckor till...

Skulle behöva köpa någon gravid tröja också, men jag vet inte vart jag ska kolla. Där jag har kollat finns det inga fina till bra priser. Någon som har förslag får gärna hjälpa till =)

I Torsdags köpte jag iaf första bebis kläderna, eller jag köpte en vanlig vit tröja ( iaf det skulle vara en flicka som kommer ut) som kostade 19:90 :- !! Kunde inte låta bli till det priset. Mamma köpte en liten dress också, såå söt =) Tyvärr kan jag inte knäppa kort och sätta in här för mamma fick ju med sig påsarna hem =)

Just nu håller den lille på att sparka mig på armen som ligger mot sidan när jag skriver =)


Undrar om jag ska ta och  fortsätta läsa bok nummer 3 i twilight serien, har kommit halvvägs nu så jag kanske borde börja leta efter den 4:e nu??

Ska nog åka och träffa bebis imorgon igen =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du att jag ska kolla har i USA efter en troja?Det finns manga har jag sett!Ring mig om du vill.

2009-02-01 @ 13:38:26
Postat av: Anonym

Hej!Har du kollat på spjälsäng på babyproffsen här i stan? när jag var in där för länge sedan hade de massa sängar...kanske du kan hitta någon där!Har nu skaffat blogg...koll gärna in.



kram Maria

2009-02-01 @ 18:12:51 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: