Det funkar inte..!

Var till barnmorskan igår på en vanlig rutin kontroll. Allt såg bra ut, men hon tyckte att jag skulle börja äta järntabletter ( OBS! risk för att bli hård i magen!!).

Pratade med ena systern påväg dit och hon tyckte att jag skulle knäppa kort på alla 4 bilderna från Ultraljudet, meeeen det blir inge bra bilder! Bäst blir det om jag tar kort med mobilen, men batteriet är slut nu så jag kanske tar och provar det imorgon istället...

Ont i halsen har jag idag med, känner mig allmänt hängig. Blev värre när jag kom hem från jobbet! Bara jag inte blir sjuk, jag får ju nästan alltid feber när jag blir förkyld... Imorse hann jag blöda näsblod 2 gånger innan jag gick iväg till jobbet( på 1 timme och 15 min.) JOBBIGT! Får se om jag orkar hålla mig vaken för att kolla på Top Model ikväll, just nu känns det som att jag skulle kunna somna här och nu...

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: