Vad ska man säga om Försäkringskassan?

Fick svar igår från Försäkringskassan iaf. Det blev inte det svaret jag ville ha... Halvtids havandeskapspenning fick jag. Jag får en fjärdedels halv tre fjärdedels havandeskapspenning... WTF menar dom med det? Finns det någon därute som ens fattar vad det betyder??
Det är ju så jävla sjukt! Jag kommer inte kunna vara till nytta för NÅGON på jobbet när jag varken kan sitta i kassan längre än en timme utan att vara helt död i ryggen, packa varor kan jag inte göra då magen är ivägen och då finns det typ ingenting kvar att göra... Det enda som är kvar är väl att fika antar jag, men neeeej då sitter man ju ner! Eftersom jag får ont i ryggen av att tillochmed sitta i soffan hemma hur ska jag klara av den hårda, obekväma stolen på jobbet?
Överklaga tänker jag göra iaf, men det kommer ju ta ungefär lika lång tid( om inte ännu längre) att få reda på det svaret... Dom tycker att jag ska jobba 20 timmar i veckan fram tills jag är i vecka 38!!!!!!! Är så jäkla trött!
Frågan är vad man ska kunna skriva för att dom ska ändra sig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va f-n? varför? trodde inte du skulle få det svaret, hur ska du kunna jobba?

2009-02-19 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: