snyft snyft

Sitter här och snyftar för mig själv, inte för att jag är ledsen utan för att jag är så "däppt i däsan" iaf i ena näsborren =D
Ont i ryggne idag med, men något konstigt som hände idag var att när jag skulle lyfta ena benet för att ta av mig skorna så fick jag så ont i sidan av magen! Sen varje gång jag skulle sätta mig i kassan ( jag kan lova att jag inte är så smidig av mig så jag måste nästan hoppa upp på stolen), och lyfte benet för att kunna sätta mig ordentligt så gjorde det ont igen. Vad sjutton kan det vara? När klockan var runt 10 imorse började jag få ont i ryggen, då hade jag suttit i kassan ca 1 timme! Så gissa om jag hade ont i ryggen när jag blev avbytt för lunch runt 12...

Nää, nu tycker jag att det bara är massa gnäll på mig här, hur kul är det är läsa egentligen?? Lovar att sluta... kanske... HAHAHA

Ska iaf bli skönt att vara ledig imorgon, få soooooova =D

Fick en kallelse idag till njurmottagningen, men eftersom jag lämnar urinprov när jag är hos barnmorskan så kan det väl inte vara nödvändigt att betala 200:- när man vet att allt är bra?? Kanske bäst att ringa dit och kolla...

Nu ska jag umgås lite =)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



ja fika blir jättebra =) Jo det e bra. Å jobbet går fint lite stressig emellan åt...

synd att inte huset var nå...men det e ju dumt å ta ett för litet hus, å sen ångra sig..nå fler sovrum vill man väl ha..nå mer hus ni ska titta på?



Kram

2009-02-05 @ 18:27:18 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: