snart bär det av =)

Jaaaa, snart ska jag ta bussen till lasarettet och njurmottagningen. Mamma kommer dit för att hålla mig sällskap, det har nog blivit en tradition nu. Hon har ju alltid varit med. Den här gången fick hon dock en kommentar : Är hon inte gammal nog att gå själv?
Men det är ju inte det som är själva grejen, gammal nog har jag varit några år nu men det är ju en tradition kan man säga. Brukar gå och fika efteråt ( oftast blir det en räkmacka som vi delar på).
Dom ska åka och handla med Pers föräldrar sen, funderar faktiskt på om jag ska hänga på. Det kan ju vara trevligt =)

TREVLIG FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: