Helg planer

Ska till Borlänge idag (känns som vi är där rätt ofta nu för tiden), kolla lite på kupolen och sen hem till hans syster för att hålla henne sällskap medan hennes kille jobbar. Det är säkert ganska jobbigt att vara ensam med 2 småbarn och mig gör det absolut ingenting =) Blir väl att vi kollar på Melodifestivalen där skulle jag tro, men han skulle ta med den bärbara datorn så han kunde spela lite medans. Undrar om han inte tycker om Melodifestivalen?? Konstigt! HAHAHA

Vaknade innan 7 imorse, var så jäkla hungrig fick lov att ta en rostad macka men vem kan somna om efter det? Så nu sitter jag här, kommer säkert få sitta här själv många timmar innan han bestämmer sig för att gå upp.

Vi var på bio igår, kollade på Bedtime Stories, den var ganska rolig faktiskt. Men det var 4 stycken vuxna(med oss inräknat) där. Satt några 14isar bakom oss och pratade och var allmänt störiga, som dom brukar vara. Är inte det det mest jobbiga man kan vara med om på bio? Folk som sitter och pratar heeeeela filmen igenom? Då kan man lika gärna stanna hemma tycker jag!

Här kommer en bild på mig när vi var och träffade lille Lukas första gången( han var ca 1 dag gammal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: