ALLA HJÄRTANS DAG

Jag har funderat och funderat på vad jag skulle köpa till honom till idag, gissa vad jag köpte? Om jag säger såhär: Vägen till en mans hjärta går genom magen. Det är väl så man säger? Så jag köpte:





 
En hel burk med pingvin stänger ( 55 stycken)
Tyckte att det var rätt kul faktiskt, inte speciellt seriöst men varför ska man vara det jämt? Jag vet att dom kommer gå åt iaf =)
Han är nere på stan nu med en kompis, men jag sa åt honom att inte köpa något åt mig. Sa att det är bättre om vi går ut och äter något gott ikväll istället... Får se om han lyssnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: