4 stycken idag...

Det märks att magen börjar synas mer och mer iaf. Idag var det 4-5 stycken som kommenterade magen och frågade när jag skulle ha =)
Förlåt att det blir mycket tjat om magen och graviditeten...

Ska ha lite tjej kväll här hemma på fredag, han skulle nämnligen festa lite ( det händer ju inte så ofta så för mig gör det absolut ingenting). Då passar jag på att bjuda hem flickorna =) Bara 2 stycken jag inte hört något av och det är bara 1 som har sagt att hon inte kan vara med... Ska bli trevligt! =D Undrar bara vad man ska bjuda på för fika? Förslag någon?
Förresten Maria,(du vet vem du är =)) jag var in på din blogg men det gick inte att skriva någon kommentar??

Imorgon slutar jag klockan 12! Kan du tänka dig? 12! Sjukt skönt ska det bli iaf. Ska ner på stan och byta bank iaf. Så ska vi åka förbi och kolla på ett hus som inte ens har kommit ut i försäljning än, får se om det är något för oss =)

Snart är det Top Model time =) Undrar vem som vinner? Jag tycker att Analeigh ( eller hur det stavas) ska vinna, men så blir det nog inte. Den jag håller på brukar aldrig vinna.. Har jag så dålig smak? HAHA

Hörs sen mina sköna =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Det är storlek L på den, jag har vanligtvis storlek M i kläder och denna passade perfekt på mig, och jag gick bara upp 9 kg under graviditeten och var inte alls stor, så jag tror snarare dem är lite små i storlekarna!

kram

2009-02-03 @ 19:13:04 / URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Tack för att du sa det, det var något fel med koden men nu ska det funka..

Så det komme lite folk på fredag,va kul...=)vilka är det som kommer då?Vem hade du inte fått svar av än?



Kram Maria

2009-02-03 @ 21:07:54 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Tack för att du sa det, det var något fel med koden men nu ska det funka..

Så det komme lite folk på fredag,va kul...=)vilka är det som kommer då?Vem hade du inte fått svar av än?



Kram Maria

2009-02-03 @ 21:19:47 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja

2009-02-04 @ 16:12:27
Postat av: Anonym

ba

2009-02-04 @ 16:14:46 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

testa

2009-02-04 @ 16:15:50 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: