VI SKA GIFTA OSS!

Inatt drömde jag att jag och P skulle gifta oss. Nere på stan. Jag hade ingen klänning, jag hade någon konstig tröja på mig och mina mamma-byxor på mig. Jag letade efter andra byxor(som att det inte varit bättre att leta efter en klänning), men hittade bara arbetsbyxor. Sen kom vi på att jag hade inga blommor att hålla och inte hade vi några ringar heller och P hittade jag inte ( Vilket perfekt bröllop?!). Tydligen var cermonin inte alls bra för den hoppade drömmen över och det nästa jag kommer ihåg var att det var bröllopsnatten och jag låg och sov för jag var så trött HAHA!
Både bröllopet och bröllopsnatten var perfekt ;D
Konstig dröm...

TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack Bea.



Fick en smärre chock av din rubrik ehhe. Tänkte skriva grattis.

2009-12-18 @ 11:11:44 / URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: