Stämmer det?

 
Siffran Fyra:
Det måste vara skönt att ha båda fötterna på jorden. Du är en världsvan person med mycket erfarenhet i bagaget. Du är också praktisk och balanserad. När det gäller ditt arbete är du beredd att kämpa för att nå ditt mål. Tar du dig an något så slutför du det också. Får du många uppdrag på arbetet kan det bero på just detta, de andra litar på dig och de vet att du är kapabel till mycket.

Trots ditt aktiva arbetsliv har du svårt att få riktiga vänner. Ibland känner du en slags otrygghet som kan ha att göra med något obehagligt du har upplevt.

Detta får dig att leta efter en trygg person vid valet av partner. För denne/denna är du beredd att öppna ditt innersta. Det är kanske din älskade som kommer att få dig mer mottaglig för nya vänner.

Ditt liv regeras av Uranus och dina färger är blått och grått.



Jag vet inte om det här stämmer. Kanske. Kolla här för att se vilket nummer DU är =)

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tipsar dig som redan tävlar, har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång ännu en spännande en:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-tuffa-plagg.html



..med chans att vinna finfina plagg från en finfin butik! Kika gärna in o delta i den med =)

2009-12-07 @ 10:28:06 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: