Snö inspektion

Här kikar vi lite på snön, eller Robin vill ju hellre kolla på kameran...

Robin: Hmm vad är det där som mamma håller i handen?
Jag: Kallt kallt KALLT!!

 Han känner lite lite försiktigt, men snart börjar han gråta(säkert för kallt. Dumma mamma!)

Och JA, ni ser rätt: Jag har mössa på mig! Det har jag inte haft sen jag var barn och inte hade något val, tycker inte att jag passar i mössa, men det är rätt bra. Man behöver ju inte fixa frisyren ;D

Inatt var en riktigt jobbig natt, Robin vaknade första gången när jag precis somnat vid 22:30. Andra gången vid 01, jag provade att inte ge han mat utan att försöka söva honom ändå, men han var KLARVAKEN!  Så tillslut tröttnade jag och gav han tutten ändå, vid 20 över 2 vaknade han igen och ville inte somna om då la jag honom mellan mig och P och han låg där och pratade och hade sig. När klockan var runt 3:30 så tröttnade jag på det igen och tutten kom fram så han somnade till klockan 7 iaf(just det, jag bytte blöja på han där mitt i natten också om det var något sånt krånglade). Så det är röda trötta ögon på mig idag vill jag lova. Ev måste vi ut ändå idag och posta ett paket...

Nu→ gnällfisen och frukost(som jag förresten inte fick äta för grabben förrän han sov vid 10:30 igår)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Snö här som där..o vi ska oxå strax ut o inviga snön jag o lilleman =)



Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-tva-st-presentkort.html



Ha en finfin dag! Kram

2009-12-16 @ 09:40:43 / URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilka mysiga bilder!



Inatt sov skrutt lite bättre, många uppvak med snabbt omsomnande. Lider med dig, så jobbigt när man inte får sova hyfsat ordentligt!



Kram

2009-12-16 @ 19:13:53 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: