Sjuk propp?

Usch, jag tror att jag börjar bli sjuk. Det började imorse, hade så jäkla ont i vänster tutte(underdelen), det har jag fortfarande också. Nu sitter jag och fryser, har ont i kroppen och jag är känslig i huden som alltid när jag får feber så jag kollade tempen och den låg på 37.5 grader, så liiiiite liiiiite feber var det, jag har ju strax under 37 grader när jag är frisk.
Robin ligger och sover nu, ca 1 timme tidigare än han brukar, men han var så gnällig och INGET hjälpte så jag gav han tutten och han somnade på engång. Han var nog trött och så är det väl tanden som spökar. Tur att P kommer hem snart så han kan ta Robin om jag blir sämre.

Nyss bytte jag min första propp förresten. Det var helt svart när jag kom tillbaka efter jag lagt fisen så jag ringde P och han förklarade hur man gjorde. Kände mig inte som den smartaste människan på jorden, men jag fick det gjort iaf :)
Nu ska jag lägga mig under filten(som Tusse förresten ligger på) och hoppas på att prinsen sover ett tag till :)

TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Det blev typ svart i hela Falun, då även vi blev utan ström..så det hjälpte nog egentligen inte att dy bytte, för strömmen kom tillbaka ganska så snabbt...men nu vet du ju hur man gör, tills nästa gång!



Är det inte mjölkstockning(tror det heter så) du fått? då har man ont i tuttarna...

Tror man blir dålig då, och även kan få feber...



Hoppas det blir bättre snart!



Kram på er

2009-12-26 @ 10:51:05 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Jenny

Stackare! Låter som mjölkstockning, inte alls kul. Hade det 2 gånger när Melker var liten, bara att hålla varmt och försöka få Robin att äta på den onda tutten.



Jo då vi hade varit ganska snäll, eller i varje fall Melker. Han fick massa paket och ännu har vi inte firat med min släkt ... blev visst hemma då vädret inte passade för en bilfärd på 30 mil



Kram

2009-12-26 @ 21:01:15 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: