pyntat?

Godmorgon =)


Var till Borlänge igår, till P's syster med familj. Jäklar va dom julpyntat! I trädgården är det riktigt många lampor, det ser nästan ut som i USA. Inne är det också väldigt mycket pynt, och när vi kom in så spelades det jul låtar =D Skönt att alla är olika. Tur att jag och P är överens om att inte ha så mycket plotter i huset. Båda växte upp med mycket plotter så det är nog därför vi är så anti =D Hur mycket pyntar du? 
Idag kommer dom iaf hit. P skulle få hjälp med något så om det är OK väder så blir det promenad för mig och hans syster och barnen...

Inatt har Robin vaknat lite oftare än dom senaste nätterna, men han har bara ätit 2 gånger( 00:30 & vid 4?, kommer inte ihåg exakt vilken tid) och så vaknade vi 7:30...

Nää, nu är jag så hungrig så jag lär väl äta antar jag ;)



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från en underbar väggords/barnrums butik =)

2009-12-10 @ 07:31:59 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: